1 Haziran 2015 Pazartesi

Windows 10'un piyasaya çıkış tarihini açıkladı.

Amerika merkezli yazılım devi Microsoft, yaptığı resmi açıklamayla yeni işletim sistemi Windows 10'un piyasaya çıkış tarihini açıkladı.

29 TEMMUZ 2015

Microsoft'tan yapılan açıklamada, yeni işletim sisteminin 29 Temmuz 2015'te kullanıma sunulacağı belirtildi.
Konuyla ilgili açıklama yapan Microsoft yetkilisi Terry Myerson, "Windows 10, kullanıcıların harika şeyler yapmasına destek olmak için geliştirilmiş işletim sistemimizin en yeni jenerasyonu. Windows 10, daha kişisel ve mobil bir kullanıcı deneyimi sunarak Windows cihazlarla etkileşimi geliştirecek yepyeni bir işletim sistemi olacak” dedi.

190 ÜLKEDE AYNI ANDA SATIŞA ÇIKACAK

Myerson, Windows 10'un 190 ülkede aynı anda satışa sunulacağını sözlerine ekledi.

GENİŞ KULLANIM ALANI

Microsof'tun yeni işletim sistemi, tabletten telefona, dizüstü bilgisayardan masaüstü bilgisayara birçok cihazda kullanım seçeneği sunacak.

WİNDOWS 9 ATLANDI

Bilindiği gibi Amerikalı şirket Windows 8'den sonra 9 serisini atlayarak Windows 10'u piyasaya süreceğini açıklamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder